Kurs Excel zaawansowany

Excel Poziom Zaawansowany to szkolenie ukierunkowane na osoby dobrze znające program Microsoft Excel, pracujące w nim na co dzień, chcące poznać funkcje z kategorii daty i czasu, tekstowe, informacyjne i statystyczne, importować dane z plików zewnętrznych oraz poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w korzystaniu z zaawansowanych narzędzi takich jak tabele przestawne czy makropolecenia.

Informacje o szkoleniu

Kurs Excel średniozaawansowany
Cena brutto:
1199 PLN
Czas trwania:
2 dni
Najbliższy termin:
21.04.2018r.
Ostrów Wielkopolski

Czego nauczysz się na tym szkoleniu?

Między innymi:

  • szybkie i bezproblemowe korzystanie z narządzi i funkcji programu,
  • znajomość zaawansowanych funkcji z kategorii daty i czasu, tekstowych, wyszukiwania, informacyjnych i statystycznych,
  • analizowanie danych za pomocą zaawansowanych narzędzi sortowania i filtrowania,
  • tworzenie tabel przestawnych i wykorzystywanie ich funkcji do przetwarzania danych,
  • ustawianie ochrony skoroszytu i arkusza,
  • nagrywanie i zarządzanie makropoleceniami.

Szczegółowy zakres znajduje się poniżej, w programie szkolenia.

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie realizowane będzie w formie zgodnej z indywidualnymi potrzebami uczestników. Najczęstszymi metodami wykorzystywanymi przez trenerów w trakcie prowadzenia kursów są:

  • prezentacja,
  • mini-wykład,
  • praca warsztatowa z komputerem,
  • ćwiczenia i case study,
  • praca indywidualna z trenerem,

Sprawdź godziny, w których będzie odbywać się szkolenie.

Dzień 1
HarmonogramGodzina
Rejestracja uczestników9:00 - 9:15
Zajęcia9:15 - 11:00
Przerwa11:00 - 11:15
Zajęcia11:15 - 12:30
Obiad12:30 - 13:15
Zajęcia13:15 - 14:30
Przerwa14:30 - 14:45
Zajęcia14:45 - 16:00
Dzień 2
HarmonogramGodzina
Zajęcia9:00 - 11:00
Przerwa11:00 - 11:15
Zajęcia11:15 - 12:30
Obiad12:30 - 13:15
Zajęcia13:15 - 14:30
Przerwa14:30 - 14:45
Zajęcia14:45 - 16:00

program szkolenia

Program szkolenia

  • Powtórzenie podstawowych wiadomości dotyczącej obsługi arkusza
    • omówienie prawidłowego wpisywania danych (formaty liczbowe, walutowe, tekstowe, procentowe oraz daty),
    • formatowanie czcionki, malarz formatów,
    • serie danych (serie napisów, dat, czasu, serie rosnące, malejące i stałe, liczbowe,
    • organizacja danych - obiekt tabela,
    • sprawne grupowanie wierszy i kolumn,
    • śledzenie formuł, zależności i poprzedników,
    • zaawansowane kopiowanie i wklejanie specjalne.
  • Narzędzie Przejdź do…
    • uzupełnianie komórek, kopiowanie zakresu, w którym są ukryte wiersze,
    • formatowanie wyłącznie komórek z wprowadzonymi danymi.
  • Formatowanie warunkowe
    • edycja komórek zawierających określony tekst lub wartości,
    • paski danych, zakresy kolorów, zestawy ikon,
    • zaznaczanie danych podwójnych i unikatowych,
    • formuły określające formatowane komórki,
    • formatowanie warunkowe z wykorzystaniem prostych formuł, formatowanie dat za pomocą funkcji.
  • Funkcje zaawansowane
    • funkcje logiczne, statystyczne i matematyczne (np. suma.jeżeli, licz.jeżeli, suma.warunków, licz.warunki, jeżeli, lub, oraz),
    • funkcje wyszukiwania i odwołań (np. wyszukaj.pionowo, wyszukaj.poziomo, indeks i podaj.pozycję),
    • funkcje daty i czasu (np. dziś, data.różnica, data, dzień, miesiąc, rok, weeknum, dni.robocze, czas),
    • funkcje tekstowe (np. lewy, prawy, znajdź, fragment tekstu, usuń.zbędne.odstępy, tekst, podstaw, litery.wielkie, z.wielkiej.litery, dł),
    • funkcje: czy.błąd, jeżeli.błąd, czy.tekst, czy.liczba w celu ograniczenia liczby błędów,
    • zagnieżdżanie funkcji – składanie wielu funkcji w jedną.
  • Obliczenia z użyciem funkcji tablicowych
    • wprowadzenie do tworzenia funkcji tablicowych,
    • wykorzystanie funkcji tablicowych by uniknąć zbędnych obliczeń,
    • zagnieżdżenie funkcji w innej funkcji.
  • Zarządzanie arkuszami i skoroszytami, łączenie danych
    • narzędzie konsoliduj do tworzenia połączeń z danych znajdujących się w różnych plikach i skoroszytach,
    • tworzenie obliczeń z danych znajdujących się w innych arkuszach i skoroszytach,
    • tworzenie łączy pomiędzy plikami, edycja łączy, aktualizacja danych.
  • Zabezpieczenie arkusza i skoroszytu
    • zabezpieczanie danych w arkuszu i skoroszycie,
    • blokowanie dostępu z użyciem haseł.
  • Zaawansowanie filtrowanie i sortowanie
    • sortowanie – zmiana klucza sortowania, sortowanie wielopoziomowe, zaawansowane opcje,
    • narzędzie Autofiltr, filtr niestandardowy oraz z użyciem znaku „*”.
  • Analiza symulacji
    • narzędzie Solver, Szukaj wyniku,
    • jedno i dwuwejściowe tabele danych.
  • Import danych do arkusza MS Excel
    • import plików tekstowych, oraz baz danych ze stron www,
    • narzędzia do przetwarzania danych i eliminacji błędów przy importowaniu.
  • Tabele przestawne
    • tworzenie tabeli,
    • odświeżanie, grupowanie i filtrowanie danych,
    • edycja funkcji obliczeniowych,
    • pola i elementy obliczeniowe,
    • tabela przestawna z danych zewnętrznych.
  • Wykresy – zaawansowana prezentacja danych
    • dobór i omówienie rodzajów wykresów,
    • wykresy złożone,
    • zmiana zakresów danych,
    • formatowanie wykresu,
    • szczegółowe ustawienia danych na wykresie,
    • wzbogacanie wykresów obiektami graficznymi,
    • wykres z dwiema osiami, linia trendu.
  • Użycie makropoleceń
    • nagrywanie, uruchamianie, bezpieczeństwo,
    • modyfikacja i usuwanie makr,
    • przypisywanie makr do przycisków.
zawartosc szkolenia

Co otrzymasz w ramach szkolenia?

Profesjonalizm w prowadzeniu szkolenia

  • indywidualne stanowisko komputerowe,
  • analiza potrzeb szkoleniowych,
  • zajęcia w formie warsztatowej,
  • trenerzy praktycy z umiejętnością przekazywania wiedzy.

Certyfikat

Po ukończonym szkoleniu otrzymasz certyfikat potwierdzający umiejętności jakie nabyto podczas kursu. Znajdować się będą na nim numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych oraz program zrealizowany podczas szkolenia.

Indywidualne podejście

  • kameralna grupa szkoleniowa,
  • doświadczenie w zakresie obsługi szkoleń,
  • otwartość i elastyczność,
  • orientacja na potrzeby,
  • życzliwa i partnerska atmosfera

Szkolenie na własnym arkuszu Excel

W przypadku chęci pracy podczas szkolenia na swoich plikach arkusza kalkulacyjnego, prześlij je nam drogą elektroniczną. Trener, w oparciu o przesłane pliki, przygotuje specjalnie dedykowane dla Ciebie ćwiczenia, pozwalające na rozwiązanie problematycznych zagadnień z zakresu obsługi programu Excel.

Wyżywienie

Każdego dnia szkolenia zapewniamy obiad, kawę i ciastka.

Opieka poszkoleniowa

Po ukończeniu szkolenia oferujemy możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań związanych z tematyką szkolenia, umożliwiamy kontakt naszym trenerem, który będzie do Twojej dyspozycji.

Istnieje możliwość zapewnienia noclegu na czas szkolenia

Formularz zapisowy

Zapisujesz się na:
Termin i miejsce szkolenia:

Dane osobowe

Dane adresowe

Rezerwacja noclegu (cena od 50 PLN / dobę)

Faktura

Akceptacja regulaminu

W formularzu znajdują się błędy zaznaczone na czerwono.
Popraw je a następnie wyślij ponownie.

Lokalizacje szkoleń

Ostrów Wielkopolski
ul. Radłowska 40; (63-400)
+48 694 705 447
ostrownull@star.edu.pl
Wrocław
ul. Chełmońskiego 12; (51-630)
+48 695 457 352
wroclawnull@star.edu.pl

a także:

Poznań
Warszawa
Łódź
mapa polski